Monday, December 26, 2011

Elu on lill, aga mul on muruniiduk :)

Hommikul magasin kauem kui muidu, kuna eile sai külast hilja ära tuldud...
Lõunal vaatasin telekat ja sõin mandariine ... Ja siis hakkasin tegema emaga piparkooke, ema rullis mina lõikasin kujusi, pärast tegime glasuuriga. Täna oli mul massaaz ( mõnus oli ) , vaatsin filmi koos õe ja naabri tüdruku Kerliga. Jennifers body olen seda näinud juba 4 korda, 3 kuu jooksul :D
Täna oli ka saun, käisin saunas ära ja glasuuritasin piparkooke edasi. Siis tuli õde ja hakkas lolli nalja tegema, et tema on esimest korda meie kodus ja ta ei tea kus voodipesud on ... AJAS NÄRVI, läks aega ja natukese aja pärast läksin, siis natuke jokutasin ja andsin... Noo tule taevas appi ta ei oska voodipesu panna :O Panin selle talle ära, siis helises telefon (õe oma) helistajaks oli Rauno ( ei tunne) kuna mul õega sarnane hääl võtsin ma telefoni vastu ja hakkasin rääkima... OMG ta ei aanud aru et see on ta väiksem õde :D:D Ta rääkis mulle midagi, aga ma ei saanud mitte midagi aru :D Ainult ütlesin Ok ja normaalne :D Ütlesin talle et ta 1 h pärast helistaks, siiamaani pole ta kõllanud, aga jään ootama, mul on kõik text ka välja mõeldud :) Aga praeguseks kõikkk... SIDELÕPP !!!

No comments:

Post a Comment