Tuesday, December 27, 2011

Teisip2ev :)

Hommikul 2rgates oli jube tuul, l2ksin ruttu ema isa tuppa ja vaatasin 6ue. Ilus vaatepilt seal polnud :). L2ksin ruttu alla ja v6tsin oma spordikotti, panin asjad kokku ja s6in kaks v6ileba.Siis ootasin oma isa, kui isa tuli k2isin ruttu Roberti pool 2ra, v6tsin oma reketi ja asusin Tartu poole teele. Bussijaama j6udes, kallistasin isa ja l2ksin bussile. Bussis istusin 1 vanamehe k6rvale (jube oli). Bussis ringivaadates n2gin Albertit... Proovisin iPodiga internetti leida, kuid ei leidnud ( N6me)... Ma kuulasin muusikat ja m2ngisin iPodis m2nge.. See mees koguaeg mida ma teen, SPOOKY.Tallinna j6udes helistasin vanaisale, l2ksin auto peale ja trenni.. Trenni j6udsin kell 17.10. Helistasin Katturile, kas ma olen ikka 6iges kohas, tuli v2lja et olin. L2ksin sisse ja Katarina oligi seal. Vahetasime riided 2ra ja l2ksime saali sooja tegema. Tegin harjutusi Katarinaga ja p2rast m2ngisime nsm. Venitasime ja rutu pessu... Vanaisaga k2isime veel poes ja ostsime kana. Sakku j6udes olid mu sugulased siin, kallistasin k6ik l2bi ja hakkasin s88ma. Praegu istun voodi peal ,olen facebookis telekast tuleb surma relv 4, mida vanaema hoolikalt vaatab... Homme pean vara t6usma. Loodan et Katturiga homme linna .... Aga praeguseks SIDEL6PP :)))

No comments:

Post a Comment