Sunday, September 9, 2012

Pidžaamapidu with Marite !

Eile 08.09.12 käisin ma jälle kinos, seekord käisime vaatamas ,,Naabrivalve". Algul ma ei tahtnud eriti minna, kuna kõik rääksid, et see on mega mõttetu ja igav. Aga otsustasime ikka vaatama minna. Saali minnes võtsime kohad. Filmi hakkades oli juba kohe põnev. Ma ei tea kuidas teistega, aga mulle film meeldis. Muidugi on paremaid, aga igav ei hakkanud. Filmi lõppedes otsustasime minna mäkki, mäkkis ostsin mina kana NUGITSAID. Lemmikud vist :) Ega pärast midagi ei olnudki, kell 18.50 läks mul buss, mul oli 20 min aega . Käisin ruttu poes ostsin oma ühte lemmik jäätist ja lionit, ja siis läksingi juba bussile . Nõkku jõudes oli nõos korralik padukas, sain nata märjaks, aga pole hullu. Kodus läksin kohe iPodiga msni ja hakkasin Maritega rääkima. Küsisin talt, et millal sa siis minu juurde ööseks tuled, ta vastas et ei tea, aga tahaks varsti... Mõtlesin et teen natuke nalja ja pakkun täna, Maritele sobis. Küsisin ruttu isalt, isa ütles kiirel võib. Mul oli jessss. Helistasin Maritele ja ta hakkas just sõitma. Minu juurde jõudes pani kotti minu tuppa ja läksime kärmelt poodi,ostsime head ja paremat kokku. Minu juurde jõudes läksime kohe minu tuppa. Tegime Marite arvuti lahti, ja proovisime netti minna, aga me ei saand-.- Siis ma pelasin veits Slendermeni, see pole üldse jubee. Mõttetu mäng :P Öösel vaatasime filme, mega äge oli ja mängisime bartender mix :) Põhi mäng eile :P midagi muud me ei teindki , hommikul ärgata oli raske, hommikuks tegin meile banaani kohupiimaga, MEGA NÄMMA ON SEE !!! siis läks marite suht kiirelt koju, ja mina igalvesin ns.Tõmbasin tolmu mööda maja, ja õppisin .. muud ei teindki, aga praeguseks SIDELÕPP !!!

No comments:

Post a Comment