Wednesday, August 29, 2012

One day with Rachel !

Täna oli siis siuke äge päev, et ma veetsin aega oma kallikesega Raheliga. Hommikul ärkasin köha peale, ainult köhisin. Proovisin magama jääda, aga und enam ei tulnud. Läksin siis alla teleka ette, teki alla ja telekas lahti. Olin iPodis facebookis ja msnis. Rääkisin juttu natuke Steni ja Laanesega. Järsku vaatasin, et kell on 13.04 ja kell 12.55 pidin helistama Rahelile. Jooksin ruttu oma tuppa ja nägin et 2 vastamata kõnet. Rahel helistas, helistasin kohe tagasi. Ja ütlesin et 10 min valmis . Sõitsin rattaga raudtee juurde , niii hea meel oli teda näha. Läksime õpikutele järgi rääkisime natuke. Sinna jõudes oli esimene inimene keda me nägime VAIKE HINT <3 Rahel just enne ütles, et ta loodab et ta ei näe teda täna. Aga õnn oli tema poolel :) Pärast kui olime õpikud kätte saand läksime me poodi. Ostsime jäätist, juua ja sokolaadi . Siis läksime parki ja istusime pingile. Rahel hakkas oma kotti korrastama ja leidis sealt palju põnevat. Ta sõi samal ajal jäätist ja õpikud olid tal põlvede peal. Tal hakkas tilkuma vahvli otsast ja kõik uutele õpikutele. Kui ta hakkas puhastama kukkus eesti keele uus õpik mulla peale. Aga kui tal koolis kõht tühi saab ta lakkuda geo ja eta õpikut :P Aga siis tuli mul mõtte minna minu juurde, et võiks kokkata jn. Läksime siis vaatasime repsepte, aga midagi ei leidnud seega tegime friikaid, tomati kurgi salatit ja kastme. Mega hea tuli :) Söömise ajal vaatasime ka meelekaid. ME OLEME MEELEKATE FÄNNID <3 Pärast läksime minu tuppa, ja tegime interneti tshilli, ajasime twitteris lolli juttu ja msnis. Lõpuks läksime jäätist sööma ja siis Rahel tahtsi et ma talle lokke teeks. Eks ma siis ikka tegin, mega ilusad tulid :P Tegime hästi palju pilte ka, lolle nägusi põhiiselt :P Pärast saatsin Racheli ära, ja siis tuli mul ma mašöör :P Tegi poolteist tundi mazaazi. NII HEA OLI... Ja nüüd pole midagi suurt teind . Lebos !

No comments:

Post a Comment