Tuesday, August 28, 2012

Nõo kallis Nõo !

Täna käisin üle pikka aja Nõo trennis. Trenni jõudes tuli kohe Märerand minu juurde ja küsis, et kuidas läheb ja rääkis veida minuga. Siis hakkasime korvpalli mängima soenduseks, mingi 15 min. Võitsin ka ühe korra. Siis Mäerand küsis kas sul oli suvel millalgi sünnipäev. Pärast kustsus meid kõiki kokku ja tegi väikse nalja, et anname siis korvpalli võitjale väikse sokolaadi. Ja siis küsis et mis kuul sul siis oli ma ütlesin Juuli, selle peale ei mis kuu ma ütlesin 07, läks natuke rohkem närvi ja siis küsis veel kord ei mis KUUPÄEV, ma ütlesin aaaa 13 :P Mikkuga naersime. Siis hakkasime sulgpalli mängima, ma tegin Mikkuga. Mõtlesin et ma pole jälle nii kaua mänginud, et löön essa löögi kohe raamiga, aga ei päris hästi läks :P Esimene harjutus oli kassikäpp, ja siis tegime serve ja nende vastuvõtte. Mõnus trenn, ei olnud nii raske ega liiga kerge :P Mikuga veits lollistasime kui Mäerand ära läks :) ta servis mulle võrgu peale, et ma saaks maha lööke harjutada :) natuke naersime, Mäerand tuli siis tegime korralikult :P Palle korjates lõin Mikkule harjaga kogemata vastu jalga, ta viskas end pikali ja naeris.Väga lõbus trenn oli, aa pärast mängisime veel paare, vahetasime paarilisi koguaeg, algul mängisin mina mikkuga, alpsi ja lõo vastu. Ossa kuidas Lõo karjus ja närvitses, sellest ma juba tundisn puudust. Nii tore oli kuulata seda närvitsemist, Sass oligi kuidagii rahulikuks jäänud :P Aga täna pole midagi muud teinud, telekas, arvuti, söök ja kõik :P Ilusat õhtut, homme uus ! Kui meeles on :P

No comments:

Post a Comment