Tuesday, August 28, 2012

Väike Kino?? :P

Tsauki, pole siia ammu kirjutanud, seega otsustasin seda muuta. Kirjutan teile päevast mis oli ülimalt äge ja lõbus :P See oli vist eelmine Laup 25.08.  Otsustasin minna triitoni trenni ja natuke sulgpalli mängida ,na ma pean mängima Leedus,kahe triitoni inimesega paari ja sega. Me tegime harjutusi, see oli üsna väsitav. Aga pärast me mängisime ja see oli lõbus. Ma pidin mängima Steniga sega, ja mul läks päris kehvasti. Minu firmalöök on võrgu pealt võrku löömine ja see on kõige hullem üldse. Triitoni laagris ma lõin ka ikka korralikult võrgu pealt võrku, päris Mark oli :P Aga pärast trenni kutsusin Eliise Ale Coqi ette ja me otsustasime minna kinno . Mihkel, mina, Sale ja Eliise. Algul läksime Sale ja Eliisega kesklinna, seal me läksime kohe mäkki. Mina ostsin Big Tasty, Eliise kanaburgeri ja Sale ostis Kanaburgeri ja kana nagitsad. Nämma oli !!! Siis tuli mõtte kutsuda veel inimesi, algul helistasime Stenile. Tema vingus natuke kuid siis ta ütles et kui Sass tuleb siis ta tuleb. Seega helistasime me Sassile, tema oli kohe nõus. Läksime plikadega pileteid ostma, ja meile öeldi et on vaja isikut tõendavat dokumenti. Mul polnud ja me otsustasime minna minu poole ja selle ära tuua. Helistasin isale ja küsisin ega ta linnas ple ja kas ta ei saa meid koju viia. Õnneks oli just linnas ja võttis meid peale ja sõitsime koju . Minu pool võtsin passi, ja läksime suht kohe bussile. buss pidi tulema 16.26, mina vaatasin kella ja kell oli juba 16.28. Me mõtlesime et me vaatasime valesi aegu ja et buss ei tulegi. Ma juba helistasin emale ka, kas ta saab bussiaegu veel vaadata, aga meie õnneks buss just tuli. Uhh,  see oli napikas ja jube. Bussi peal olles mõtlsime et peaks ka ühe video tegema , tegime jälle ühe lolli video :P Linna jõudes nägime tasku liftis, Grete PALLI ja Hanna RATTASEPPA. Gretel oli hääl ära, nagu hahahahha :D Sale ja Eliise tahtsid vetsu minna, aga ma ei viitsind nendega minna seega läksin ma kohe kinno. Seal seisis üksi Sass, läksin kohe Sassi juurde ja küsisin kus teised poisid on. Aga nad ka just tulid. Siis me ostsime popkorni ja juua. Ma juba jõudsin kohe margi maha ära teha. Panin popkornidele maitseaineid ja läksin letti juurde, ja siis ma mõtlesin kus mu jook on. Läksin vaatasin kassa juurde, seal polnud. Siis Sale ütles et Steni käes. Küsisin siis Stenilt, tema ütles et see Magnari oma. suht margike oli. see oli hoopis seal popkornide maitse laua peal.... Laanik ütles mulle siis kohe blndiin, noo eks ma olengi. :P Läksime kinno võtsime kohad, mina pidin istuma Laanese ja Eliise keskele. Film oli mega äge ,, Hull Isa ". Ei kahetse vaatama minemist. Pärast kino läksime me lauatennist AHHAA juurde mängima. Algul ma ei julgend mängida, aga kui ma juba mängisin siis ma nii paska ei pannudki. Äge oli. Aga siis ma pidin bussi peale minema Eliise ja Sale saatsid mind. Läksin bussile, nõkku jõudes läksin maha ja sealt koju :P Väga äge õhtu oli , AITÄH TEILE ! :p

No comments:

Post a Comment